Romaskin; ta rotta p kaloriene.

  • 21.05.2014, 11:23

Flere enn meg som fler for legge inn et ektra gir etter konfimasjonsres og 17.mai?

Kakemotor er og blir oppskryt for for denne kroppen. Lite gir meg mindre energi og treningslyst enn sukker og fett, men oooh det smaker s godt!

Vel, vel, heldigvis finnes det lsninger, og en av disse er romaskin.

Du fr faktisk ikke mer effektiv trening enn romaskin, kondisjon og styrke i et.

Hele kroppen er i sving, faktisk er opp mot 80% av musklene aktivert. Dette gjr roing til en av de treningsformene som forbrenner flest kalorier.


Litt teknikk er greit ha med seg.

Noter deg at dette er i et "fitness" perspektiv ikke et roer perspektiv.

God holdning frst og fremst, og vr ppasselig med ikke overtrekke knrne.

Klar, ferdig, kjr!

Personlig synes jeg det blir kjedelig ( og veldig slitsomt), bare ro i et og samme tempo.

Jeg pleier ro i et jevnt tempo fem minutter, for s jobbe intervaller i fem minutter. Jevnt tempo i fem minutter, intervaller fem minutter, osv.

Etter 20 minutter er jeg stort sett godt fornyd, og jeg vil ikke anbefale en nybegynner kjre noen lengre kter enn dette.

Har du prvd romaskin fr?

-Desiree

#fettforbrenning #romaskin #kondisjonstrening #velser #video #personligtrener

4 Kommentarer

Tiffany Gnaly

21.05.2014 kl. 11:52
Herlig! :) Takk for tips!!

Desiree

21.05.2014 kl. 12:17
Tiffany Gnaly:
Hper det kommer til nytte:)

Tonje

21.05.2014 kl. 12:30
😄👍

Desiree

21.05.2014 kl. 13:00
Tonje:
Kuletrening Tonje;)

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits