20 minutter Kettelbells Workout i video og bilder

  • 17.09.2015, 11:37

Jeg lovet dere flere Kettelbellsprogram, og dette inneholder litt mer krevende velser enn det frste som du kan finne HER.



Jeg liker som sagt jobbe p tid nr jeg trener kettelbells, ikke repetisjoner, men det er smak og behag. Jeg jobber typisk 45 sekunder, 15 sekunders pause. 3-4 runder per velse.

S med disse fem velsene har du en komplett treningskt p 20 minutter som utfordrer hele kroppen, kondisjon, styrke, core og beveglighet!

velse 1.

Prisoner Squat.

Minner veldig om utfall eller Step-ups.

Pass p at du setter foten godt fremfor deg nr du reiser deg opp fra gulvet, og det samme bak deg nr du skal ned igjen.


velse 2

Dobbel sving





velse 3

Halo Tricepspress.


velse 4.

Vending.


velse 5

High Pull.

Dette er en veldig teknisk velse. Som alternativ kan du kjre enkel sving (vist frst i videoen)


Tilslutt vil jeg gjerne dele med dere at SB CrossFit har pnet for egne prvetimeWODs for de som har lyst til teste CrossFit som treningsform. Du finner full oversikt p hjemmesiden dems HER.

Smil

Desiree

0 Kommentarer

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits