Ukas lesersprsml: Hvordan trener du?

  • 06.01.2016, 16:00



Rett etterp fikk jeg dette sprsmlet fra en annen leser:

Jeg nsker f mer synlige muskler, bli sterkere og f bedre kondisjon. Du ser jo s fit ut, hvordan trener du?

Jeg m le litt, for det er ikke lenge siden jeg fikk sprsmlet

Du trener jo s mye, hvorfor ser man ingen resulater p deg?Svar p det sprsmlet kan du lese HER



Det viser jo bare at vi alle legger forskjellig ting i det vre i god form!

Og ironisk nok er svaret p de to sprsmlene akkurat det samme!

Jeg ser ut som jeg gjr, og oppnr de resultatene jeg gjr p trenings fronten p grunn av mten jeg lever.

nsker du bli sterkere og bygge muskler m du trene styrke Mye og hardt. Du m trene ganske systematisk,spiser rettet mot dette, restituerer riktig, osv

nsker du f god kondisjon m du trene kondisjon. Og etterhvert som formen stiger m du trene mer kondisjon for fortsette fremgangen.

Vil du lpe et maraton s m du ha mer tid til trening enn 3 timer i uka for si det snn...

Derfor er jeg hverken fitnessutdver eller maratonlper, men jeg er per min definisjon i god form.



Ingen uke er lik, men jeg har som ml trener 3 ganger i uka. Noen uker fr jeg det til, andre ikke. Typisk ser det slik ut:

  • Overkropp + intervaller
  • Fullkropp
  • Underkropp + en eller annen form for kondisjon.

I tillegg til dette har jeg jo Vilde og kjresten har hund, s aktivitet skorter det ikke p i hverdagen! I helgene fr jeg ofte, men ikke alltid, presset inn en kondisjonskt, om ikke vi er p langtur.

Ogs elsker jeg jo alt som heter trening og bevegelse! Og uten at det skjer hver uke er jeg ofte p besk i en crossfit boks, dancestudio, saltime, spinning eller en klatrevegg - bare fordi jeg synes det er gy!

Denne livsstilen gir meg:

  • Normal vekt
  • Normal fettprosent.
  • Definerte muskler i rygg og ben.
  • En kropp som fungerer som den skal.
  • God helse.
  • Overskudd.
  • Glede

Og det er dette jeg legger i ordet god form!

Det er en stund siden jeg har oppdatert bloggen med min egen trening, men du ser noen av mine tidligere programmer her:

Ben HER

Rygg HER

Cardio og core HER

StortSmil

Desiree

1 Kommentar

sabrinah

06.01.2016 kl. 17:03
Flott innlegg! :D Hper du fr en super dag videre! <3 Ta gjerne en tur innom min blogg om du vil! :)

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits