Fire favoritter med strikk

  • 14.01.2016, 11:54



/skrevet i samarbeid med flexfit.no/

/inneholder et lnt produkt/

/reklame/

Jeg tror ikke det har gtt opp for meg at det er Vixen i morra.

Jeg skal med toget til Oslo alt klokka 06:59 i morra, og hva har jeg klart?

Nada!

Kjole? Eller heter det kanskje outfit? Nope.

Smykker? Har bare ett.

Sko? Fant ut i gr at de er delagt! Har bare ett par av dem ogs.

Hr? Burde hvert hos frisren.

Negler? Ehhhhh....

Vipper? Alts!

Det ordner seg vel?

I et forsk p ikke la panikken ta meg har heller kastet meg over kjkkenet for i det minste ha noen blogginnlegg klare for dere i morra! Det er detjegkaller riktig prioritering!

Men fr det, et innlegg jeg har lovet dere! Nemligstrikk!


Hjemmetrening er gull p sene kvelder, travle dager eller nr man bare nsker kombinere en tur med noe litt matnyttig for kroppen.

Det finnes jo et dryss av velser man kan gjre med egen kroppsvekt, men akkurat overkropp og er litt vanskelig f trent uten utstyr. Da er strikk bde billig og krever null plass i heimen!

Jeg gir deg i dag mine fire favoritter med strikk!

Sittende roing

Slik gjr du det:

Sitt med rett rygg, strake armer og en liten knekk i knrne.

Trekk strikken mot deg, skyv brystet frem og press skulderbladene sammen.

Du trener:

Rygg og biceps

Pass p:

Lave skuldre og sk god kontakt mellom skulderbladene





Skulderpress + nedtrekk

Denne vil jeg forklare. Vanligvis er ikke dette en og samme velse. Skulderpress trener skuldre, nedtrekk trener rygg, men siden strikken vil dra deg ned, og du skal bremse i mot, blir dette en knall velse for rygg!

Slik gjr du:

St eller sitt p strikken.

Start med armene i skulderhyde. Strekk s armene opp over hode. Hold igjen p vei ned tilbake til utgangposisjon.

Du trener:

Skuldre og rygg

Pass p:

Hold ryggen rett og stram magen. Her ogs, kjenn etter at du bruker ryggen.

Unng plassere hendene dine forran brystet.





Eselspark

Slik gjr du:

Start p alle fire.

Hold strikken i hendene og plasser den under fotslen. Fr (ikke spark) benet bakover til strak posisjon.

Du trener:

Rumpe, korsrygg, bakside lr og core

Pass p:

Stram magen godt ved trekke navelen inn mot ryggsylen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Kneby med strikk.

Slik gjr du det:

St litt bredere enn en vanlig kneby s du kjenner at rumpa strammer seg, spesielt p utsiden. Du m med andre ord presse knrne lett utover.

Sett deg s ned i en vanlig kneby.

Du trener:

Rumpe! Dette er en helt super velse som aktiviserer hele rumpa. Forskjellen p kneby og kneby med strikk fortjener nesten et eget innlegg. Try it!

Pass p:

At du presser knrne utover og holder ryggen rett.

Noen som vil ha et helt treningsprogram med strikk?

Hnda opp i vret!

Tusen takk til flexfit.no for at jeg fikk lne strikk til dette innlegget. Du finner hele deres utvalg av strikker HERog jeg ser faktisk at de har opptil 60% salg p flere n. S der falt det litt gratisreklame p flexfit og et supert tips til dere. Aner ikke hvordan det burde hvert merket.

Stort Smil

Desiree

12 Kommentarer

Kine

14.01.2016 kl. 12:31
Vil gjerne ha et helt program med stekk

Lisa Rorvik

14.01.2016 kl. 12:44
Kjempe fine velser, utrolig inspirerende :)

Henriette Celin

14.01.2016 kl. 13:39
S gode velsene s ut! har prvd en lignende velse til den Skulderpress + nedtrekk, og var ganske s tungt, men godt ;-)

Lena - slanksterksunn.blogg.no

14.01.2016 kl. 13:44
Takk for gode tips, skulderpress med strikk har jeg ikke prvd fr. Jeg har nettopp kjpt meg en liknende strikk som jeg skal ha med p ferie om noen uker, s et fullkroppsprogram hadde vrt fantastisk!

Lena-Marie

14.01.2016 kl. 14:06
Kjempebra!! Dette skal jeg prve ut :D

Og nr det gjelder Vixen: du ser jo smashing ut! Ikke trenger du vipper, negler er det bare lakkere ikveld s er du good to go ;) Og skoene vil ingen se p :D Da gjenstr det bare finne noe kult ha p deg! :) Masse masse lykke til imorgen! Dette blir s spennende!! Heier p deg og hper du vinner :)

Mari

14.01.2016 kl. 15:28
Strekker henda i vret for et helt program med strikk

14.01.2016 kl. 15:29
jaa, gjerne et program!!

14.01.2016 kl. 15:37
Ja takk det hadde vrt flott. Tommelen opp for det 👍

Har akurat prvd de du la ut.

Veldig bra😊

Camilla Svestad

14.01.2016 kl. 16:35
Hei! Hvilket strikk fra flexfit er det du bruker p bildene? :)

Chris

14.01.2016 kl. 20:38
Jeg nsker meg gjerne et helt program med strikk. Passer perfekt siden jeg nettopp har kjpt nye.

Chris

Gril

14.01.2016 kl. 23:40
Takk for treningstips med strikk. Hnden opp for helt program med strikk :)

Gril

randi

15.01.2016 kl. 08:57
Program - Ja takk!!

og lykke til - heier p deg og har stemt deg frem, hper du gr seirende ut!!

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits