Sprsmlsrunde; Hva lurer du p?

  • 25.03.2016, 10:37



 

N er det lenge siden sist sprsmlsrunde, og flere av dere har etterlyst en ny. Sprsmlrunde fungerer slik at dere spr om alt dere mtte lure p av sprsml i kommentarfeltet. Du kan sprre annomnymt her p bloggen eller i kommentarfeltet p Fitfocuse sin FB side. Etter et par dager  samler jeg opp sprsmlene i egne innlegg med svar. Du kan sprre om hva som helst. Trening, kosthold, personlige sprsml. Jeg skal svare dere s godt jeg bare kan. 

HVA LURER DERE P?

 

 



 

 

10 Kommentarer

Marianne

27.03.2016 kl. 23:22
Hei, hei

Fit p 30 dager: nr har du pleid legge ut kostplaner for den neste uka? Tenker ift innkjp og planlegging av mltider😃

Gleder meg til vre med😃

Mvh Marianne

Desiree

28.03.2016 kl. 12:12
Marianne: fredagen fr :)

Henriette

28.03.2016 kl. 19:16
Hei.

Jeg har sprsml til dags/ukemenyene:

Mitt inntrykk er at det legges opp til lik mengde mat uavhengig av hvor hy man er og hvor mye man veier i utgangspunktet. Ved flge mengden i ukesmeny er jeg bekymret for at vekten gr opp fremfor ned.

Hvordan tilpasse disse menyene ut fra hver enkelts utgangspunkt?

Hvor mange kalorier pr dag er utgangspunkt i menyen du legger ut?

Desiree

28.03.2016 kl. 19:49
Henriette: Dette er et gratis, standardisert program for en gjennomsnittlig kvinne som skal ned 0,5-1 kg i uka, med den treningsmengden som er oppfrt i programmet:) nsker du en personlig tilpasset koster det ekstra, men min erfaring tilsier at dette passer de fleste som utfyller kriteriene jeg nevner over :)

30.03.2016 kl. 22:57
Hei, flotte deg! Har fulgt med bloggen din i en lengre periode, syns du skriver mye bra og str inne for gode verdier :-) Uansett, jeg er toppidrettsutver og begynte f litt vegring for mat.. Trente 14 ganger i uka og l rundt 2000kcal daglig, noe jeg tror er for lite for prestere bde i idrett, p styrke/lpetrening og p skolen p samme tid.. For en ukes tid siden skadet jeg meg p trening, og n sitter jeg p en flelse av at jeg ikke trenger spise.. N som jeg er satt ut med krykker og gips i en lengre periode, blir det liksom vanskelig ligge noe i nrheten av den treningsrintensiteten jeg hadde, selv om jeg fortsatt prver trene s mye som det lar seg gjre. Blir overkroppstrening, mye mage/rygg og sittende intervaller i stakemaskin/trappehopp med krykker.

Det jeg egentlig lurer p er om jeg n m g kraftig ned i mengde mat for ikke legge p meg/g altfor mye opp i fettprosent? For det nsker jeg virkelig ikke. Samtidig skal jeg fortsatt prestere p skolen, og bruke energi p bli bedre i foten igjen ogs/etterhvert sette i gang med opptrening.. Er litt usikker p hvor mye mat(kcal) jeg i egentlig trenger.. Er 19r, 167 hy, veier mellom 61-63kg og er vel over gjennomsnittet muskuls. Har du noen tips/rd?

Desiree

31.03.2016 kl. 08:56
Anonym: Kroppen din klarer en slik omstilling ganske enkelt og jeg vil tro at du ganske fort vil oppdage at du ikke er like sulten som du pleier vre og at du blir fortere mett :)

31.03.2016 kl. 14:57
Hei! Lurer p kor masse ein m rekne bruke p mat i mnd. nr ein skal vre med p dette? :-)

Desiree

31.03.2016 kl. 15:04
Anonym: Den som flger kostplanen m regne med rundt 600 kroner uka.

01.04.2016 kl. 18:21
Frst vil jeg takke for en fantastisk bra blogg du har.

Har meldt meg p FIT p 30 dager fordi jeg nsker komme i gang med trening og prve benytte mer sunne matvarer. Jeg er 160 cm hy og veier ca 50 kg s jeg nsker ikke slanke meg. Er det da viktig for meg veie maten ?

Desiree

01.04.2016 kl. 20:10
Anonym: for det frste s har du ikke noe behov for g ned i vekt! Og for det andre - nei, du trenger ikke veie maten!

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits