3 velser som lfter og styrker rumpa uten belaste knrne.

  • 05.04.2016, 14:42

Kneby er blir den ultimate velsen nr man nsker trene sete.

Men kneby er teknisk krevende og kanskje ikke den frste velsen du hiver deg over som nybegynner.

I tillegg er den belastende p knrne, noe som gjr at flere m velge den bort.

 

Hva gjr man da?

 

Har man tilgang til et treningssenter er det et drss med alternativer! Men i dag hadde jeg tenkt vise deg 3 velser som passer like godt hjemme.

velse nummer 1 kaller blant annet eselspark.

St p alle fire.

Trekk magen inn s du strammer core.

Deretter skyver du helen opp mot taket til du kjenner at det tar i sete og korsrygg.

velse nummer to kjenner nok de fleste til.

Hoftehev. Lite tips er passe p at du har helen ganske nrme rumpa. Da er det lettere f kontakt med sete nr du skyver hoftene opp mot taket.

Siste velse kalles hunden.

Akkurat som med eselsparket begynner du p alle fire og med stram mage.

Deretter lfter du kneet opp og ut til siden.

Unng tippe over til motsatt side.

 

 

Hper det kommer til nytte.

 

Stort Smil

 

Desiree

5 Kommentarer

Knttet

05.04.2016 kl. 15:10
Tusen takk :) Skal prve disse :) Jeg er jo en av de som ikke kan gjre for mye kneby pga slitasjeskader i knea :)

Ha en fortsatt fantastisk dag! :)

Marte

05.04.2016 kl. 16:14
Supre velser! Jeg tar kneby og utfall nr jeg har "egentrening" p trimhuset, men det er hardt for knrne mine. Disse kan jeg jo ta hjemme ogs, for f litt fortgang i resultatene;)

Becca - The Vegan

05.04.2016 kl. 16:45
fine velser! :D

Henriette Celin

05.04.2016 kl. 22:21
Kjempegode velser alle tre! ^^

Nina

17.07.2016 kl. 10:55
Kjempefine velser. Men jeg har problemer med st p alle fire pga artrose i kneet. Den siste velsen er det den samme som der man ligger p siden med by i knrne og s lfter opp det verste benet?

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits