FITrunning; uke 2

  • 10.04.2016, 12:17

Sist uke postet jeg kt nummer 1 FITrunning Challenge.

 

10 uker med nytt lpeprogram hver uke. Tilpasset bde nybegynnere og de som har lpt litt fr.

 

 

Du kan nr som helt hive deg p, men jeg vil anbefale at du starter p uke 1 om ikke du har lpt noe srlig fr.

 

Uke 1 finner du HER

 

 

Uke 2 ser slik ut:

 

Nybegynner

Oppvarming: G i godt tempo i 10 minutter

Hoveddel: Jogg i 1 minutt, g i 1 minutt * 10 - totalt 20 minutter

S skal du kjre en 30-20-10 intervall *5

Det vil si g i 30 sekunder, jogge i 20 sekunder og lpe i 10 sekunder*5

Du finner en gratis app som passer p tiden din HER

Nedtrapping: G rolig i noen minutter og ty ut. Tyeprogram finner HER

 

Trent

Oppvarming: Jogg rolig i 10 minutter

Hoveddel: Jogg i godt tempo i 1 minutter, g fort/jogg rolig i 1 minutt * 10 - totalt 20 minutter

S skal du kjre en 30-20-10 intervall *5

Det vil si jogge i 30 sekunder, lpe i 20 sekunder og Spurte i 10 sekunder*5

Du finner en gratis app som passer p tiden din HER

Nedtrapping: G rolig i noen minutter og ty ut. Tyeprogram finner HER

 

Hvor ofte?

Jeg vil si at man m trene kondisjon 2 for ha en fre,gang, men alt er bedre enn ikke noe.

Denne uka har jeg ogs laget en egen lpeliste som dere kan laste ned p Spotify. Denne legger jeg ut i morra. 

Tag gjerne Instagram bildene deres med #fitfocuse . Med jevne mellomrom sprr jeg nemlig pent om jeg kan f lov til dele dem <3

 

Stort Smil

 

Desiree

3 Kommentarer

Linda

10.04.2016 kl. 22:18
Yess, nettopp tatt 10 runder kt nr 1!!

Har kun klart 10 runder 1 gang, ellers 5- 5 og 7, br jeg fortsette med denne litt til fr kt nr 2?

Har du forslag p App for holde tida, som varsler, lper n m mobil i ene handa og hundelenka i den andre.

S inspirerende, har ikke lpt p 15 r!

Hilsen Linda

Desiree

11.04.2016 kl. 06:23
Linda: ktene blir liggende, s gjr der som passer deg :) du m nesten kikke i app store :)

monica

11.04.2016 kl. 20:20
Tusen takk for sparket til komme igang! Denne trengte jeg. Er forelpig kun i uke 1, men det er ypperlig ha en plan jobbe etter. Liker😉

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits