Fitrunning Challenge; uke 3

  • 17.04.2016, 15:56

 



 

Denne uken skal vi legge inn et LITE element av bakkelp, eller bakkeintervaller. Hvorfor bakkelp er et supert tilskudd til din trening hadde jeg tenkt jeg skulle skrive litt mer om i morra. Enn s lenge fr du forslag til ukas lpekter.

Nybegynner

Oppvarming: G i godt tempo i 10 minutter

Hoveddel: Jogg i 1 minutt, g i 1 minutt * 10 - totalt 20 minutter

Finn en lang bakke. Hvor bratt den er er helt opp til deg.

  • Jogg eller g s fort du kan 40 skritt opp bakken for s g 30 skritt.
  • Gjenta dette 5 ganger.

Nedtrapping: G rolig i noen minutter og ty ut. Tyeprogram finner HER

 

Trent

Oppvarming: Jogg rolig i 10 minutter

Hoveddel: Jogg i godt tempo i 1 minutter, g fort/jogg rolig i 1 minutt * 10 - totalt 20 minutter

S skal du kjre en avsluttende bakkeintervall.

Finn en lang bakke. Hvor bratt den er er helt opp til deg.

  • Spurt 40 skritt opp bakken for s jogge 30 skritt.
  • Gjenta dette 5 ganger.

Nedtrapping: G rolig i noen minutter og ty ut. Tyeprogram finner HER

 

Jeg kan garantere at dette er noe som vil booste kondisjonen skikkelig, og det vil nok merkes i rumpe og lr dagen etter.

 

Husk lagre dine favorittinnlegg direkte p mobilen med gratisappen Bloglovin HER



 

 

Stort Smil

 

Desiree 

4 Kommentarer

Linda

20.04.2016 kl. 17:41
40 skritt, med hver fot? Alts 80 totalt?

Desiree

20.04.2016 kl. 17:44
Linda: Nei :) 20 p hver fot :)

Linda

20.04.2016 kl. 21:36
Juhu, tok 40, og klarte det!

Er bare s bra opplegg for en som ikke har jogget p, trodde det var 15, men det er nok 25 r siden.

kine

09.07.2016 kl. 17:10
Hei Desiree <3

Tusen takk for en super flott og inspirerende blogg!

I dag har jeg prvd meg p 2.uka i Fitrunning Challangen.(bakt kanelbollene dine, knekkebrd...og brownies..og hamburgerbrd. S n er jeg skikkelig SVETT liksom! haha :)

Men jeg lurte p en ting i forhold til lpe programmet. Det str at man skal g i 1 min og lpe 1 min x 10. Og at dette blir totalt 20 min. Er det 20 min inkludert de 10 minuttene med oppvarming eller skal man jogge tilsammen 10 minutter og g tilsammen 10 minutter? Hilsen ei som m ha det inn med teskje:)

Fin lrdag til deg!

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits