Butt burner

  • 27.04.2016, 14:20

 

I dag var det endelig pent vr igjen. Jeg fremdeles et par treningsprogrammer som skal filmes og redigeres fr lansering p sndag, s det var ikke s mye lure p. Lade kamera, finne frem et par antrekk og komme seg til verdens ende. Love this place!





 

Nr jeg frst hadde treningsty p og kamera oppe kunne jeg jo filme litt til bloggen ogs. Denne kombinasjonen er obligatorisk nr jeg trener ben hjemme!

Strikken gjr det tyngre for deg presse knrne utover slik at du fr aktivert sete og srlig gluteus medius godt. Og som vi har snakket om fr bestr ikke sprettrumpa av en stor, rund muskel, men av tre! En stor, en litt mindre og en bitteliten. Nr du velger rumpevelser er det derfor viktig velge velser som aktiviserer og utfordrer alle.

Bilde er hentet fra googel.

 

Jeg kjrer typisk 10 - 15 repetisjoner av hvert, tre runder - uten pause!


Hper det faller i smak!

 

Smil

Desiree

 

 

 

Notater:

#strikk #rumpe #sprettrumoe #treningmedstrikk #muskelaktivering #muskelkontakt #teknikk #kneby #monsterwalk

4 Kommentarer

Linn

27.04.2016 kl. 17:25
Supert at du filmer velser Desiree, og forklarer s godt i tillegg <3 Hva tenker du om antall reps, hvilke velser br brukes og hvor ofte, for f et lft av bakenden som syntes litt ;-)

Marianne

27.04.2016 kl. 20:58
Hei!!

Hvilken type strikk br man kjpe?! Tenkte jeg skulle investere :)))

Desiree

27.04.2016 kl. 22:04
Marianne: Til disse velsene er det brukt mini bands :)

Mone

28.04.2016 kl. 09:50
Gleder meg til prve trene med strikk hjemme. Jeg har kjpt strikk herfra:

http://bootybuilder.no/nb/produkter/

:)

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits