The way I do it #3

  • 05.05.2016, 09:19

Jeg har egentlig kun et treningsml hver uke, og det er f til to kter i studio, for overkropp. Typsik fr jeg unna den frste p mandager, og da passer jeg p trene styrke for hele kroppen. Gjr jeg det s vet jeg at jeg kun trenger f til en kt til, s har det vrt en ok treningsuke. S klart trener jeg mer enn det, men da vet jeg i allefall at jeg klarer minimumet mitt.

Resten av uka bestr da stort sett av lpeturer og diverse hjemmetrening. Det fungerer for meg!



Bildene er tatt ved Active familiesenter i Tnsberg

 

I gr sto da ukas andre studiobesk p planen. Jeg var litt usikker p hvor mye jeg ville rekke, s planen ld

- Overkropp frst

- Litt sm snacks til underkroppen om jeg hadde tid.

Selv om jeg nsker prioritere tid med familien resten av uka vet jeg at jeg kan f trent p morraen om jeg vil. Les syvsovere.

 

kten for overkropp ble seendes slik ut:

Oppvarming - supersett

Stende roing og push ups - begge i slynge 12 rep*3 ingen pause

velser

Pull ups med egen kroppsvekt 8*3 - god pause mellon 

Trisett - pause mellom hver runde

Sittende roing

Facepull

Skidrag

12 repetisjoner - 3 runder







Superset - ingen pause

Dips og pull over

12 rep * 3

 

Da ble det faktisk litt tid igjen til underkroppen ogs.

 

Oppvarming - supersett - ingen pause

Kneby med strikk

Sittende musling med hold. Denne m du prve!

Ha trikken rundt knrne og sitt med bena samlet. Press s knrne ut til siden s langt du kan. Tell 1001 - 1002 - 1003 - samle knrne - rett ut igjen



12 rep * 3 rundet

 

velser

Triset - pause etter vr runde

Kneby

Strak marklft

Hip thrust med strikk

10 rep *3 runder

 

Bare for vre litt slem med meg selv, og fordi det er digg, avsluttet jeg med denne tabatene

I de 10 sekundene med pause jobbet jeg statisk kneby. 

 

N hrer jeg at det begynner bevege seg under dynene.

Ha en flott fri dag.

 

Stort Smil

Desiree







 

 

1 Kommentar

Solveig

05.05.2016 kl. 14:59
Wow, s fine treningsklr!!

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits