Puls og styrke for hele kroppen; Kun 2 velser - uten hopp

  • 15.05.2016, 11:48

Jeg m si at jeg er utrolig glad for at s mange titter innom her, selv den ene dagen i ret jeg ikke har postet en ny oppskrift eller noe annet spennende. Jeg tar det som et tegn p at siden og innholdet jeg legger ut blir brukt om og om igjen, og det er jo det som er det store mlet.

I dag tenker jeg at folk gjr en av to ting. Enten s hygger man seg p beste sndagsvis, eller s stresser man rundt med forberedelser til 17. mai. Jeg hper flest gr det frste... VI gr for en blanding ;)

 

Jeg titter innom for gi deg en effektiv treningskt til disse travle dagene.

Det er en pyramide som bestr av 2 velser som du ser i videoen under.

Du starter med 15 repetisjoner av begge to, s 14, 13, 12, 11, 10, osv, osv ned til 1.

Utfordrer hele kroppen med hovedfokus p puls, rumpe, lr og core.

Klrne er sponset av www.trimtex.no

 

Tar du deg tid til en treningskt disse dagene?

 

Smil

Desiree

4 Kommentarer

Tori

04.07.2016 kl. 11:07
Pause nr hvor lenge?!

Desiree

04.07.2016 kl. 11:27
Tori: Nr du vil :) Mlet er fullfre fortest mulig :)

04.07.2016 kl. 12:03
Kansje ikkje s bra vist en sliter litt m skuldrene?(frisr:))

Desiree

04.07.2016 kl. 12:18
Anonym: bare dropp lftet over hode :)

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits