8 tips som gir deg lyst til snre p lpeskoene!

  • 16.05.2016, 11:22



 

Og der var miniferien over og jeg sitter igjen forran Macen og flger opp onlinekundene mine. Merker riktignok at folk er litt offline disse dagene, og det gleder meg. Et par timer til s pakker jeg sammen, snrer p lpeskoene og tar meg en siste fridag jeg ogs fr det smeller igang med ny kurs start p onsdag! Like moro vr gang!

Fr jeg kommer s langt ville jeg titte innom dele noen motiverende lpetips med dere. Det er nemlig ikke snn at lping og trening alltid er noe man har lyst til! Da er disse rdene gode ha.

 

1. Husk at uansett niv s kommer du i bedre form av lpe enn hvis du lar vre. Jeg falt for en stund tilbake over et ordtak som jeg virkelig elsker!

We are all runners, some just run a bit slower <3

Folkens, vi er faktisk skapt for bevege oss!

 

2.  Tenk p treningen din med positivitet og glede! Det er ikke noe du m, det er noe du fortjener! Egen tid, et lite avbrekk i hverdagen som handler om deg, noe som gir deg overskudd til gi mer av deg selv til de du er glad i. Ikke minst tror jeg mange opplever positive effekter av se at man faktisk kan prioritere seg selv bitte litte grann, uten at familiens hverdag knekker sammen eller hele huset eksploderer. Noen mammaer som kjenner seg igjen? DAmer, det kan godt vre vi flger det snn, men verden klarer seg fint uten oss i en liten time i ny og ne.

 

3Kjp en kalender til henge p veggen. Sett et stort kryss p den hver gang du har trent. Ja, vi er faktisk litt barnslige i voksen alder ogs.

 

4. Bytt ut cafebesket med venninnene med en power walk eller lpetur i stede. Why not?

 

5. Fremsnakk treningen din for deg selv. Hvor deilig er det ikke nr du er ferdig? Frisk luft, litt vind i hret, et skritt nrmere et ml!

 

6. Spr deg selv hva slags person du nsker vre! nsker du vre en som stadig utsetter og finner p drlige undskyldninger, bare for ha drlig samvittighet etterp? Eller nsker du vre en som bare fr det gjort?

 

7. Visste du at det er direkte sammenheng mellom trening og kosthold, ogs mentalt? Nr man trener fr man ofte lyst til spise sunnere ogs!

 

8. Varier lpingen din. Lping p tid eller en gitt distanse kan enkelte dager fles bde tungt og demotiverende. S dropp det! Kom deg ut, sett litt musikk p rene, prv lpe et annet sted enn du pleier. Nyt omgivelsene og senk skuldrene

 



Tyet p bilde er sponset av Trimtex. Akkurat n har jeg en kokurranse hvor du kan vinne valgfri lpejakke. Les mer om dette HER

 

Fortsatt god pinse.

 

Smil

Desiree

 

 

 

 

 

 

 

2 Kommentarer

Pernille

16.05.2016 kl. 11:28
S fine tips du kommer med :) nsker deg en fin dag videre, og en flott morgenfeiring!

Linda

16.05.2016 kl. 11:48
Min favoritt m bli Feather jakken, fersken farge, str L 😍

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits