SummerFIT workout 1: Fullkropp med kun et trappetrinn

  • 19.06.2016, 21:07

/skrevet i samarbeid med Trimtex/




 

 

Da var skolens sommerferie i gang dere, og selv om flere av oss nok m vente et par uker fr det er vres tur er det denne tiden av ret. And we love it! Ferie er et kjrkomment avbrekk fra hverdagens vante rutiner. Det er mer tid med de man er glad i, og det burde vre mer tid til det man har lyst til. Jeg pleier alltid si at mitt ml med ferie er komme tilbake til hverdagen litt sprekere. 

Og da mener jeg ikke ndvendigvis at jeg skal vre i fysisk bedre form, men at jeg skal fle meg oppladet. Trening er helt klart en stor del av det. Feriedagene og kosen fles bedre nr jeg samtidig fr lagt inn litt trening. 

S i samarbeid med Trimtex gir jeg deg denne sommeren et nytt treningsprogram, hver uke, frem til skolestart. Siden det er ferietid skal ktene vre:

  • Korte
  • Effektive
  • Kreve liten plass
  • Lite utstyr

kt nummer en er en fullkroppskt, som ogs gir deg en del kondisjonstrening, med kun et trappetrinn.

 

Vi starter med kondisjonsbiten:

Lp opp og ned p trappetrinnet. 30 ganger p den ene foten, s 30 ganger p den andre. Totalt 60 ganger.

 

50 t tap



40 sm hopp



Over til styrkedel

Utfall med eller uten hopp p 15 hver fot


Spensthopp med kneby 10 ganger

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Picke push up



OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dips med eller ute benspark 10 ganger


Armgang 10 ganger p hver arm


Gjenta styrkedelen 3 ganger.

P utkikk etter litt nytt treningsty til sommertreningen? Da fr du 20% p mine favoritter hos Trimtex HER.  (annonse link) Husk bruke rabattkoden SummerFIT.

 

Neste uke fr du treningsprogram for hele kroppen, og denne gangen skal vi bruke mini bandz.

Husk at du kan lagre dine favorittinnlegg direkte p mobilen med gratisappen Bloglovin HER

Flg meg gjerne p Snapchat (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. nsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg flge Facebook siden min HER

Stort Smil

Desiree

 

 


 

 

 

 

4 Kommentarer

Hanna

19.06.2016 kl. 22:41
Og hvor mange ganger p en uke br man gjre dette programme?

Desiree

19.06.2016 kl. 22:48
Hanna: 2-4 ganger :)

Elise

19.06.2016 kl. 22:49
Jeg synes ogs det er deilig trene i ferie for da har man ofte litt ekstra overskudd og som regel gr det med litt ekstra mat og godis da. Samtidig synes jeg det er dumt vre avhengig av et treningssenter og bruke mye tid p trenigskter i ferien. Derfor blir jeg s glad av lese disse bloginnleggene dine! Ogs nye treningstips hver uke, det er jo fantastisk! Gleder meg til prve det ut 😃

Trine

26.06.2016 kl. 08:59
Et supert raskt program som fr opp pulsen og som gir deg gele i armer og ben om gjr d skikkelig👍&#;

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits