SummerFIT workout 3; De eneste 4 velsene du trenger i sommer

  • 03.07.2016, 12:04

/skrevet i samarbeid med Trimtex/

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siden det var alt annet enn sommerlig da jeg skulle ta bilder til denne serien i gr slenger jeg med et bilde fra tidligere i uka. Sommernorge er som vanlig litt uforutsigbar. Men jeg tenker n at vi m bruke den sommeren vi har mens vi har den. Ingen grunn til klage - egentlig.

 

Vi har da kommet til del tre av SummerFIT workout. 

DEL 1 er en fullkroppskt du kan gjre med kun et trappetrinn HER

DEL 2 er en kondisjonskt p 16 minutter med strikk som hjelpemiddel HER

DEL 3 som du fr i dag er de fire eneste styrkevelsene du trenger for f en kort, men god kt med egen kroppsvekt. kten er fin for seg selv, men jeg gir deg ogs bud p tre lpekter p under 20 minutter. Disse finner du HER

Jeg har valgt huske som hjelpemiddel. En huske finner du stort sett hvor som helst, men velsene kan utfres med en slynge ogs.

 

 Bulgarsk utfall.

velsen trener forside, bakside av lr, rumpa og noe core.

Pass p holde det fremste kneet i ro, og at du beveger deg bakover, slik at du ikke skyver kneet forbi trne.





Stende roing

Det geniale med en huske er at du ogs kan f trent ryggen godt, noe som kan vre en utfordring nr man trener i friluft.

Start med strake armer og strak kropp.

Trekk deg opp mot husk og press skulderbladene godt sammen p toppen.

Slipp opp rolig og kontrollert.

Denne velsen trener rygg, fremsiden og overarm og litt co





Bendrag

Dette er en favoritt som virkelig gir magemusklene litt jobbe med!

 

Ta utgangspunkt i en hy planke.

Stram magen og hold ryggen rett. Sliter du med dette er det lov skyte rumpa litt opp.

Heller det enn svaje i ryggen!

Trekk knrne inn mot brystet, og slipp rolig opp tilbake til utgangsposisjon.





Avslutt med push ups.

Jeg ville kjrt 12repetisjoner av hver velse, og gjentatt dem sirkulrt 2-4 ganger.

 

Tilslutt vil jeg tipse om Trimtex sitt sommersalg HER. Som du kanskje vet er jeg sponset av Trimtex, og stort sett at du ser meg i av treningsty er derifra. Har du sett noen godbiter du kunne tenke deg selv er det stor sjanse for at du kan finne dem til en ekstra god pris n.

 

Sommersmil

Desiree

 

6 Kommentarer

Suzanne

03.07.2016 kl. 13:01
N begynner snart ferien min, og da skal jeg teste ut alle programmene. Genialt:)

Jeg fr opp del en nr jeg klikker p linken til del 2 i dette innlegget....

Desiree

03.07.2016 kl. 15:56
Suzanne: da skal jeg legge inn riktig :)

Meg

03.07.2016 kl. 19:21
Hei. Jeg er gravid og har stort sett trent ganske greit helt frem til n(6 mnd p vei n) N skal vi p ferie og jeg skulle s gjerne ha hatt noen tips om gode velser for blant annet rygg. Blir nesten litt gal av "valkene" som har kommet p ryggen!!! Har du noen gode tips til ferievelser for det???

Desiree

03.07.2016 kl. 19:37
Meg: mlet mitt er lage et strikk program neste uke :) her vil du finne mye bra :)

Anja

06.07.2016 kl. 21:58
For en som ikke har klart trene konsekvent noen sinne i sitt liv, s er du nesten gudesendt. Dette er jo kjempefine kter man kan gjre uten vre medlem av et treningsstudio! For ikke snakke om den jordnre holdningen til trening og en aktiv og sunn hverdag. Virkelig et nydelig friskt pust!

Desiree

06.07.2016 kl. 22:04
Anja: takk <3

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits