kt med god rumpekontakt

  • 07.07.2016, 19:16



/inneholder sponset produkt/

Nr du sitter er setemuskulaturen p sitt slappeste og er det noe vi gjr mye s er det sitte.  Dette gjr at nr vi frst skal trene bakdelen vr sliter vi rett og slett med f den til jobbe riktig! Vi sliter ofte med f kontakt! Dette er grunnen til at mange velger kjre aktiverings velser fr de begynner p ben/rumpetrening.

Her om dagen kjrte jeg en liten rumpekt etter lpeturen min. 15 sm minutter mens Frya badet.  Selv flte jeg at stumpen fikk kjrt seg godt, og dette er velser jeg har god erfaring med fra PT kunder, s jeg deler med glede.

Frste velse er en klassisk aktiveringsvelse.

Hoftehev. Her gjort tyngre ved kjre ett og et ben + sette det ene benet p en hy kant

OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Jeg kjrte 12 reps p hvert ben fr jeg gikk over til vanlige kneby. Dette fullfrte jeg som supersett 3 ganger.

velse 3 og 4

Et bens step up 12 rett opp og 12 til siden





3 runder her ogs.





Fr jeg avstulttet med spent hopp TABATA style - DIGG!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vet det er flere som har siklet etter dette antrekket. Jeg elsker det! Det er s klart fra Trimtex. Jeg har plukket ut noen av mine favoritter HER. Flere av dem er p salg akkurat n.

 

Hilsen en stolt ambassadr :)

 

4 Kommentarer

Sina

08.07.2016 kl. 00:19
Hva mener du med at du gjorde spents hopp tabata style?:) supert program!!👍🏼

Desiree

08.07.2016 kl. 08:14
Sina: 20 sekunder s 10 s pause :)

Sandra Olsen Reitan

08.07.2016 kl. 09:12
Herlig :-) S fine treningsklr! Lookin' good

Desiree

08.07.2016 kl. 09:33
Sandra Olsen Reitan:
Takker :)

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits