SummerFIT workout 5; No run Cardio

  • 18.07.2016, 10:19

/skrevet i samarbeid med Trimtex/

 

Treningsprogram nummer 5 i denne serien! Denne gangen har jeg laget et program for deg som kanskje ikke vil utenfor for trene. IDet er ikke alltid plass til det, og ikke er det alle som er komfortable med vre utenfor hvor andre kan se en. 

 

Her jobber du TABATA 20 sekunder maks innsats, 10 sekunders pause 8 runder! Flger du videoen s trenger du ikke passe p tiden selv.

velsene som er brukt:

 

Side hopp 4 minutter

Mountain climbers 4 minuttter

 

Sidehopp 4 minutter

Burpees 4 minutter

 

Du fr halve videoen av meg her p bloggen. Det vil si at du skal gjre den 2 ganger.

 

 

Klrne er sponset av Trimtex


En dame p 35 r som veier 65 kg vil forbrenne mellom 300 -350 kalorier p en slik kt. Det tilsvarer ca. 40 minutter jogging. Ikke s aller vrst f til p stuegulvet det?

Vil du se SummerFIT 1 til 4 s fr du dem HER

 

Flg meg gjerne p Snapchat (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. nsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg flge Facebook siden min HER

 

Smil

Desiree

1 Kommentar

Marie <3

18.07.2016 kl. 10:33
Tusen takk:-)) denne skal jeg gjre i dag:-)

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits