My own BOOTYcamp

  • 04.08.2016, 14:57

Hei fra solrike Hellas! 

Da tre og vi er langt ifra lei sol, bading og fri tilgang til mat og drikke! Men for kunne nyte god mat og lange timer ved bassenget til det fulle trenger alts denne jenta bevege litt p seg! 

S langt har det eneste sette fingeren p ved dette hotellet vrt internett tilgangen og pningstidene p gymmet! Dessverre to ting jeg er litt avhengig av. Det frste betyr egentlig bare at jeg fr mer ferie enn jeg egentlig nsker, det andre betyr at jeg m utforske andre treningsmuligheter. Heldigvis er jeg ganske s selvdreven der.

Dagens kt ble en 20 minutter "bootcamp" med fokus p rumpe og lr. Derav navnet BOOTYcamp. Bonus at disse 20 minuttene var s effektive at aktivitetsklokka mi belnnet meg med nesten 70% av dagens aktivitetsml! Resten skal jeg nok klare frem og tilbake til bassenget og isbaren ;)

Jeg deler gledelig!

Programmet bestr av 5 sekvenser. Hver sekvens fullfres fr du gr videre til neste.

Alt du trenger er en gressplen eller en pen plass

30 sekunder gende utfall + 30 sekunder lp frem og tilbake - totalt 3 runder uten pause

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Monsterwalk sidelengs 30 sekunder + 30 sekunder lp 

Monsterwalk sidelengs - motsatt ben frst + 30 sekunders lp

Totalt 4 ganger s du fr to ganger p hvert ben

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Utfall med twist og benlft 30 sekunder p hvert ben + 30 sekunder moutain climber - totalt 3 runder, s du fr 6 runder totalt med utfall



OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Utfall bakover med knelft 30 sekunder + lengdre hopp fremover 30 sekunder. Totalt 4 runder s du fr to runder p hvert ben

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siste rundet er en killer! 

20 sekunder lp + 10 sekunder hokey 8 ganger uten pause!

For deg som ikke kjenner begrepet s betyr hokey at du str stille i kneby posisjon. IT BURNS!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Hvis du vil se hvordan resten av ferien utarter seg er det bare flge med p Snapchat! Navnet er Fitfocuse. Det er nok like mye svette, men av helt andre rsaker ;)

 

Smil

Desiree

 

8 Kommentarer

Henriette Celin

04.08.2016 kl. 15:55
Whue, hrtes veldig tungt ut! du er flink ;-)

05.08.2016 kl. 10:06
Takk for bootycamp! :)

Hva er monsterwalk sidelengs?

Skal man varme opp frst, i s fall hvordan? Lp, skal man jogge eller lpe? S fort man kan?

Desiree

05.08.2016 kl. 13:25
Anonym: trenger ikke varme opp :) sk p Monsterwalk p YouTube :)

Hvordandu lpere kommer Ann p din form :)

05.08.2016 kl. 10:17
Hvilken aktivitetsklokke bruker du?

Desiree

05.08.2016 kl. 13:24
Anonym: polar m400

blandebatteri klassisk

05.08.2016 kl. 12:17
nydelig :)

Silje

05.08.2016 kl. 22:59
Ser ut som en knallgod kt 👍🏻☺️

Hva bruker du til ta tiden? En egen app eller klokken el.l?

Desiree

06.08.2016 kl. 06:25
Silje: pocket wod app

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits