Lft rumpa! Aktiverings- velsene som ikke belaster knrne!

  • 05.09.2016, 17:19

9 av 10 personer har det som ofte omtales som "sovende" rumpe.

Kroppen tilpasser seg lett det den blir brukt til, og i vre dager brukes rumpa mest til sitte p. Dette gjr faktisk rumpa ganske lat, og den tenger beskjed om at n m den opp gjre jobben sin!

Det gjr den s klart hvis du reiser deg opp eller lper litt p mlla fr du trener, men aller aller beste vkner den hvis du gjr velser som gir den direkte beskjed om komme p jobb! Ingen slumringsknapp her i grden!



 

velse nummer 1:

Hoftehev kan gjre med begge ben i bakken eller litt tyngre p ett og ett ben.

Ha fttene ganske nrme rumpa fr du skyver hoftene s hyt opp du kan.

Press rumpeballene sammen p toppen, fr du senker bekkenet kontrollert ned igjen.

 

velse nummer 2:

Benlft kan gjre lettere ved bye kneet til 90 grader.

Start p alle fire. Fr s annet hvert ben opp til du kjenner at det strammer i rumpa. 

Hold gjerne litt p toppen.



 

velse nummer 3:

Jane Fonda! Det ser lett ut, men denne svir!

Lft det veste benet et stykke opp. Fra denne posisjonen lfter du enn hyere. Tilbake til midtstilling og opp igjen.

Lettere blir du hvis du lar benet komme helt ned mellom hver repetisjon.

 

Alle disse velsene kan utfres med strikk! Men tro meg, de kjennes godt uten ogs!

Hvor mange?

15* 3 synes jeg er et godt utgangspunkt p disse velsene!

 

Flg meg gjerne p Snapchat (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. nsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg flge Facebook siden min HER

 

Smil

Desiree

 

 

1 Kommentar

Marlene Nilsen

06.09.2016 kl. 18:52
Takk for tips, disse skal jeg prve i morgen :D

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits