Follow the music #2

  • 04.10.2016, 15:49



Jeg lovet dere en ny intervallkt med spilleliste som passer til. Personlig synes jeg ikke det finnes noe bedre enn kunne gi jernet p mlla, med musikk som gir meg akkurat det lille ekstra nr jeg trenger det!

Enig?

 

Vil du lagre kten og spillelisten rett p mobilen din kan du enkelt gjre dette med Gratisappen Bloglovin HER

 

Som sist tar vi spillelisten frst!

Du finner den ved ske opp Desiree Andersen p Spotify. Den heter Follow the music #2

S programmet

Oppvarming: 

Sang 1:

G i 1 minutt 2% stigning p mlla, legg p til 5-10% stigning i 40 sekunder.

G i 1 minutt p 2% stigning, legg p til 5-10% stigning resten av sangen.

Sang 2:

Jogg veldig rolig i 50 sekunder, k tempoet litt i 30 sekunder. 

Jogg veldig rolig i 60 sekunder, k tempoet resten av sangen.

 

Hoveddel:

Sang 3 og 4:

Lp i 45 sekunder/hopp av bndet i 15 sekunder *10 = 10 minutter Prv ke tempoet underveis.

Sang 5:

Jogg rolig hele sangen - 6,5 minutt

Sang 6:

G i godt tempo hele sangen

Sang 7 og 8:

Spurt i 20 sekunder/hopp av bndet i 10 sekunder*8 = 4 minutter

G den resterende tiden s fort du kan med 5-10 % stigning

Nedtrappning:

Sang 9:

G i rolig tempo.

Jeg elsker slike kter med god trkk og varierte intervaller!

 

Vil du lagre kten og spillelisten rett p mobilen din kan du enkelt gjre dette med Gratisappen Bloglovin HER

Flg meg gjerne p Snapchat (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. nsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg flge Facebook siden min HER

 

Stort Smil

Desiree

 

3 Kommentarer

Sonja

04.10.2016 kl. 18:11
Syns de e s vanskele vtta ps stigninga p mlla har...frr stigninga p mi mlle e my lavar einn deinn p gymmen feks. S tru ikke inc/stigningstalla p mi tilsvare psstigning

Camilla

06.10.2016 kl. 01:25
Er det mulig og gjre denne kta ute? Med litt varierende terreng

Desiree

06.10.2016 kl. 08:21
Camilla: jo :) blir sikkert slitsomt da :)

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits