Lrdagintervaller og core sirkel

  • 01.10.2016, 16:39

 

Vi er stort sett p farten i helgene. Fjellet, jakt, turer og annen aktivitet ser ofte det som str p programmet. En "rolig" helg hjemme med med normale aktiviteter som oppussing, bytur, venne besk og en liten treningskt, kan jeg nesten ikke huske sist vi hadde, s denne var kjrkommen!

Dagens kt ble en av mine favorittintervaller, som kan tilpasses absolutt alle niver. S  den hadde jeg tenkt jeg skulle dele med dere. Kanskje mine lrdagsintervaller kan bli dine sndagsintervaller?
 

 

Oppvarming

G eller jogg i 10 minutter

 

Hoveddel:

Jogg 30 sekunder - lp 20 sekunder - sprut 10 sekunder * 4 = 4 minutter

G/jogg rolig i 2 minutter

 

Jogg 30 sekunder - lp 20 sekunder - sprut 10 sekunder * 4 = 4 minutter

G/jogg rolig i 2 minutter

 

Jogg 30 sekunder - lp 20 sekunder - sprut 10 sekunder * 4 = 4 minutter

G/jogg rolig i 2 minutter

 

Jogg 30 sekunder - lp 20 sekunder - sprut 10 sekunder * 4 = 4 minutter

G/jogg rolig i 2 minutter

Om du er nybegynner bruker du samme intervaller p denne mten

G fort 30 sekunder - jogg 20 sekunder - lp 10 sekunder

Jeg lover at tiden flyr avsted. Vi satte faktisk rekord p joggerunden vr med disse intervallene i dag! GO TEAM!

Etter runden var det enn litt tid til veggen hjemme var klar for et strk til, s vi klinket til meg en liten core sirkel ogs!

 

Planke med skulder tap.



Skr planke med hofte dip.



Og bordet.



Hver velse i 45 sekunder - 3 runder.

 

N har veggen ftt siste strket, og resten av kvelden nytes med gode venner og god mat.

Stort Smil

Desiree

6 Kommentarer

Laila Monica Ribsskog

01.10.2016 kl. 16:45
JEG ER IKKE SINNSYK

Fordi:

- jeg stalker ikke andre

- jeg klager ikke p andre anonymt

- jeg sliter ikke med gjre mine arbeidsoppgaver

-jeg sliter ikke med gjre andre oppgaver i livet

.jeg har aldri vrt deprimert

-jeg har aldri hatt en psykisk lidelse

-jeg hrer ikke stemmer

-jeg ser ikke syner

-jeg har ingen tvangstanker

-jeg har ingen tvungne handlinger

-jeg har ikke masse tankespinn

-jeg har en klar tankegang

-jeg er ikke rastls

-jeg er ikke urolig

-jeg har ikke overdrevne tanker om meg selv

-jeg er rolig

-jeg lyver ikke

-jeg har empati med andre

-jeg har et lett og lyst sinn

-jeg tror ikke det verste om andre mennesker

-jeg liker jobbe

-jeg liker slite

-jeg nr mine ml og mltall i arbeidslivet

-jeg lrer lett

-jeg liker utfordringer

-jeg liker kompliserte saker

-jeg jobber svrt selvstendig

-jeg er effektiv

.jeg tar raske beslutninger

-jeg er ikke redd for ta beslutninger

-jeg liker hjelpe folk

-jeg liker trene

-jeg liker danse

-jeg liker ta i litt

-jeg liker lage mat

-jeg liker pynte meg

-jeg liker vre ute i naturen

-jeg har aldri brukt dop

-jeg misbruker ikke alkohol

-jeg forholder meg til lover og regler

Veronica

01.10.2016 kl. 17:06
Hei!

Du inspirerer meg som alltid!

Hva slags hjelpemiddel bruker du for ta tiden med p disse intervall treningene?

Desiree

01.10.2016 kl. 17:39
Veronica: en app som heter jog - run - sprint
:)

Ingvild

01.10.2016 kl. 20:32
Frst av alt: Jeg elsker bloggen din! Den gir meg s mye inspirasjon og gode tips til bde trening og kosthold. Men jeg lurte p en ting. Jeg har meldt meg p nyhetsbrevet ditt, men har enda ikke mottatt noen epost? Jeg har sjekket spam og lett gjennom innboks, men finner ingenting :(

Desiree

02.10.2016 kl. 12:13
Ingvild: Mailen har ikke gtt ut til dem som har glemt bekrefte at de vil st p nyhetssbrevet. Lover og regler ved massutsendelese ;) Men jeg har prvd sende manuelt til deg n :)

Mammatilto

02.10.2016 kl. 09:12
Kjempefin kt👍 Jeg skal straks ut teste! Disse ktene er supre, hele oppskrifta, blitt s gla i lpe😊 gjerne flere med musikk til. Bruker den lpegruppe 2 mye😊

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits