3 tips som fr lengre kondisjonskter til g lett som en lek!

  • 12.10.2016, 12:43

Noen digger presse kroppen og har null problemer med motivere seg selv til lengre kondisjonskter.

Jeg er ikke en av dem! Ute gr det ann, men inne p et treningssenter trenger jeg litt ekstra motivasjon for gjennomfre noe som er lengre enn 20 minutter... Og siden jeg vet at jeg ikke er alene om dette tenkte jeg dele noen tips!

Underholdning!

Jeg skal innrmme at det er dette jeg sverger til. Jepp, p mlla er jeg den som str ser p serier mens jeg gr ls p intervallene mine.

Og s lenge du klarer jobbe med god intensitet og fr jobben gjort er det ingenting i veien med det.

Dette er faktisk eneste gang jeg fr sett p serier, s kanskje ikke s rart jeg alltid gleder meg til langkjring p tirsdager😉

Mix it up.

Enn en av mine favoritter.

Med mindre du har som ml bli kjempe god p lpe er det ikke noen grunn til at du m trene hele kondisjonskten p mlla. Bytt gjerne fra et kondisjonsapparat til et annet underveis. S lenge pulsen er der den skal vre vil du f bedre kondisjon.

Eksempel:

10 min g p mlle med stigning

TABATA p romaskin

10 min g p mlle med stigning

TABATA p romaskin

Og vips har du ftt 30 effektive minutter med kondisjonstrening!

Gruppetimer

Ja, det er meg. Og jeg er helt klar over at jeg gjr stikk motsatt av alle andre😂

Men gruppetimer er en utrolig flott mte f ut det lille ekstra p! Og ikke minst f en morsom og motiverende kt.

Utvalget er uendelig. Det er bare kaste seg ut i det!

Har du noen tips du gjerne vil dele?

Stort Smil

Desiree

1 Kommentar

12.10.2016 kl. 20:03
Takk for kjekk blogg, som eg les jevnleg. Mykje bra tips, med eit sunt fokus:)

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits