The way I do it #5

  • 03.12.2016, 07:51

I gr gjorde jeg noe jeg vanligvis ikke har tid til. Jeg valgte prioritere litt egentrening p formiddagen. Travle dager denne uka har gjort at det kun har blitt to treningskter, men med en effektiv fullkroppskt pluss litt kondisjon i gr ble det alts tre totalt. Det kan jeg leve med.



Monsterfoto

kten er en av mine favoritter nr det skal g litt fort, s jeg tenkte jeg skulle dele den med dere, og samtidig gi dere en liten sniktitt p appen jeg lanserer sammen med Online programmene mine i Januar. Her fr kundene mine treningsprogrammene sine med instruksjoner, de registrerer treningen, kan legge inn trening de gjr utenom det jeg har satt inn og sende direktemeldinger til meg.



 

Mitt program:

Alle velser utfres som supersett. Det vil si at du veksler mellom to velser, uten pause i mellom.

15 minutter oppvarming

Pull Ups eller Nedtrekk om ikke du vil gjre Pull Ups + Step ups p kasse

Smal roing + Hoftehev

Facepull + Strak marklft + Bear Crawl

15 minutter kondisjon

 

Dette tok meg 45 minutter - ferdig! Skikkelig deilig avslutning p uka!

 

Stort Smil

Desiree

 

 

1 Kommentar

Victoria Larsen

03.12.2016 kl. 09:14
Gode tips! FLINK :-D

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits