Proteinpannekaker av kun to ingredienser; fri for sukker, gluten og ntter

  • 10.12.2016, 09:23

Det finnes ikke mye som er s kjapt, godt og enkelt variere som en pannekake! Jeg spiser mine like godt til frokost, lunsj og kvelds - til og med middag! 

Pannekaker kan lages bde ste og salte. Perfekt til putte plegg p!

 

Disse er en glemt lavkarbofavoritt! S gode og s enkle lage!

Det eneste du trenger er:

2 egg + 2 ss kremost+ 1 ts bakepulver (kan slyfes)

Kjr alt til en glatt masse med en stavmikser eller blender.

Stekes i en god panne med litt smr.

TIPS: disse blir ganske tynne og er mye lettere steke hvis du steker dem litt sm.
 


 

Husk at du kan lagre oppskriftene direkte p mobilen med gratisappen Bloglovin HER

Flg meg gjerne p Snapchat (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. nsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg flge Facebook siden min HER

 

Stort Smil

Desiree

2 Kommentarer

Vilde

10.12.2016 kl. 11:42
Har hverken kremost eller creme fresh liggende, og har veldig lyst p pannekaker... Kan kesam benyttes? :)

Desiree

10.12.2016 kl. 11:51
Vilde: Du finner mange andre pannekaker her :

http://fitfocuse.blogg.no/vafler_og_pannekaker.html

Skriv en ny kommentar

Om meg

Desiree

Jente med stort hjerte og engasjement for trening, kosthold og andre positiviteter. Jobber som skribent, kursholder, personlig trener og kostholdsveileder. Ta gjerne kontakt p ptdesireeandersen@gmail.com

Follow

Sk i bloggen

Kategorier



Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits